Çocuğumun dunaksamdan beri kaval kemiği ağrıyor. Büyüme ağrısı olabilir ama tek bacakta ağrısı var. Benim bildiğim kadarıyla büyüme ağrısı tek bacakta olmaz. İnternetten baktığımda bir sürü şey çıkıyor. Dunaksamdan beri düşünmekten uyuyamadim. Başına gelen var mı yaa çok kötüyüm. Kötü birşey değildir demi inşaallah? Başına gelen arkadaşlar lutfen bana biraz moral verin randevumuz bikac gün sonra inşaallah.