1 yaşından önce içirilmeyeceğini biliyorum benim sorum şu;
10 aylık bebek sütle yapılmış keki yiyebilir mi ?genelde keklerini yoğurtla yapıyordum ama acaba sütle yapsam bişey olur mu diye merak ediyorum. Bu arada şunuda belirteyim akşam yemeklerinde kendimize ayrı kızıma ayrı yemek yaptığımda kızım yemeğini yemek istemiyorsa eline küçük bi lokmalık ekmeğimizden veriyorum bizimle masada bulunsun o arada onunla oyalansın diye. Yediği zaman bişey olmadı şimdiye kadar. Ama ben yinede bilen annelere danışmak istedim