Furkaninannesi benim bebeğim 4 gun değil ama 2 gun yapamdogı oluyodu ben zeytin yağı içiriyorum 1 tatlı kaşığı kadar yarım saate baya ishal gibi yapıyo. Bide ek gıdaya geçtik ya inanılmaz zorlanıyo terliyor kendını sıkmaktan
Geçen makatında kıl köklerinden kan geldi mini mini kıpkırmızı olmuştu her gece yatmadan içiricemmç artık sabah kadar yapsın
Lsğmana alıştırma ya babam yapardı sık sık hastalığı var o bile bıkmıstı zor geliyodu bebeye günah cnm