Ebrudrgt ah bacım ah, gğn mün dinlemiyor. Post açtım bende dün gece 3. Ay atağı diye. Bariz atak bu yani. Benim bebe geceleri mamasını uykusunda içer pıt diye geri uyurdu misler gibi. Ataktan beri gece en az 1 saat beşiğinde sallıyorum. Sabahın körü uyanıyor birde beşikte değil ayakta sallanmak istiyor. Daha 3 aylık bebe kafa buluyor benle resmen. Ayağıma koyduğum gibi kapatıyo gözlerini. 🤦🏻♀️🤦🏻♀️