mamanveutdormir Şimdi bünye 1 yıldır gece yemek yemeye alışık olmadığı için gece yemeği midene dokunuyor, yağlı geliyor olabilir. Bağırsaklar bi şaşırmıştır ne oluyoruz diye. Bütün organların tam dinlenme vaktinde, hepsi çalışmaya geri başlıyor bu da etkilidir mutlaka. Geçene dek tutma bence, Allah korusun sıvı kaybı böbreklere de zarar verir. Bağırsak floran bozulmuştur. İshal halsizlik de yapar ayrıca. Birkaç gün dinlendir bünyeni bir doktora da görün mutlaka. Geçmiş olsun 🤲🏻🌸