okuyanannee Merhabalar 1 yaşına dün giren kızım var. Baba kelimesini çok net söylüyor ama anne demiyor. Ne zaman anne der çalışan anneyim ama yoğun çalışan değil . O yüzden mi deniyor acaba ?
susunbebekuyuyo okuyanannee 15 aylıktı hala baba diyordu sanırım bi 17.ayı falan bulmuştur ay ne duygulanıp ağlamıştım anne desin diye baskı yapmayınca söylemişti şimdide biraz baba desin diye uğraşıyorum 30 aylık 🤣🤣🤣
Love_boysssss okuyanannee 2.5 aylıkken ama nazar değdi videoya çekerken öyle bi söyletiyim dedim 2 defa söyledi peş peşe uzata uzata ama nasıl sevinçti anlatamam babsı çok kıskandı 😂😂 nazar değdi 10 aylık daha net bieşy yok hıııı dan baska
Deletedmom_13 okuyanannee şuan 8.5 aylık bana anne der babasına da baba der. Acıkınca emme diye ağlar
2cocuk_1anne_ okuyanannee 22 aylık kızım baba ve 5 6 kelimesi ve hayvan seslerini çıkarıyor Ama inatla anne demedi Babası da ben de bazen anne diyoruz kızım baba diyor 😂
Egehan123 okuyanannee benim bebeğimde yeni 1 yaşına girdi tek kelimesi var anni anni bütün gün beni çağırıyor daha baba demiyor
Halimea okuyanannee 4 ,5 aylıken anne dedi buyuk oğlum Ortanca oğlum 6 aylikken anne dedi , baba 11 aylikken Kızım 5 aylık ağzını açıyo ogguluyo ama söyleyemiyo
Aalya okuyanannee 14.5 15 aylık falandı sanırım öncesinde 9 10 aylık arası dıyordu ama net değildi ve bilinçli değildi
BARTUMOM okuyanannee 17 aylık net 15 20 kelimesi var her söylediğimi taklit eder ama anne asla demiyor 🤦♀️
Selinsak okuyanannee 11 aylıkken dedi ❤️ Bende çalışıyordum o zamanlar işten geldiğinizde bol bol konuşun kitaplar okuyun 💐
RuzgarGulsah 9 aylıktan bu yana söylüyor ama bir ara söylemeyip baba demeye başlamıştı şimdi yine anne diyip babayı pek söylemiyor şu an 15 aylık 😊 söyler zamanla 🌸