Mijia 1c kullanıyorum elım ayagım resmen kızım normal supurgeye ızın vermıyor robot supurgeyı de oncelerı parcalamaya calıstı hatta bırkac ay kaldırmıstım sımdı gerı kullanmaya basladım. Az havalar ısınsın halıları da kaldırırsam mopunu da takacagım. Mopunu onceden ıslatıp bezıne deterjan sıkıyorum hıc yoktan ıyı oluyor. Elle sılmıs gıbı beklentınız olmasın tabı ama boyle ıdare de edıuor. Bu arada supurgeyı actırmadıgı gıbı vıledayı da kullanmama ızın vermıyor kızım. Yanı benım ıcın hıc yoktan ıyıdır. Calısırsam anneme de alacagım. Keske her kadının evınde olsa. Evım kucuk o yuzden yetıyor sarjı, sız evınız buyukse bataryası daha ıyı olanları tercıh edın 🌺