Ladybugs Kızlar malum bebelere yogurt yapıyoruz bende her hafta süt alıyorum 5lt ineği olan bir abladan kadıncağız yem fiyatlarından muzdarip utana sıkıla zam yapıyor sürekli 2 ay önce 25 tl ye alıyorduk suan 50 oldu iki katına çıktı😳 siz ne kadara alıyorsunuz sütü
Kereminannesiii Ladybugs 3 litre süt alıyoruz. 33 TL olmuş. Geçen hafta 29 TL ye alıyorduk. Sütünü çok beğendim. Kapı önünden geçen sütçülerde en son 8.5 falandı şimdi onlar da 9,5-10 TL olmuştur
Beyza_momss Ladybugs fiyat olarla bilmiyorum genelde ben 20 30 TL lik falan alıyorum geçen 30 TL lik istedim 4 kg su 33 mu ne olmuş sütçü amca öyle dedi biseyler diyodu daha da duyamadım. Bebisten aşağı inmiyorum ip sallıyorum amca koyuyo poşete ben çekiyorum yukarı 🤭
Guneskiz48 Ladybugs kızımın alerjisi den dolayı keçi sütü alıyorum migrostan 1 litresini 35 tlye alıyorum
Deletedmom0099 Guneskiz48 istanbuldaysanız keçi sütü için bir yer önericem daha uygun fiyatlı hemde sağıp günlük olarak kapınıza getiriyorlar
Fenciannee Ankara’da oturuyorum, apartmana gelen sutcuden cig sutu 9 TL ye aldım, geçen hafta 8 idi, yine zam gelmiş 🙆♀️
Guneskiz48 Deletedmom0099 maalesef fethiyede yaşıyorum ya arada buluyoruz taze keçi sütü ama o da çok az oluyor mecbur migrostan alıyoruz başka bir yer yok