Merhabalar can anneler ☺️Ek gıdaya başlamamıza çok az kaldı ve ben çok heyecanlıyım 🙈🤗Bebeğim emmeyi çok seviyo ve biraz iştahlı ,ek gıdaya da iştahı olur inşallah 🤲🏻Sizden bana ek gıda için önerilerinizi bekliyorum ,bir de rica etsem örnek olarak liste paylaşabilir misiniz?Şimdiden çok teşekkür ederim ☺️🤗