Oğlum 1 ay sonra 3 yaşa girecek ama hiç durmuyor yerinde bir Dk oturmaz masasındaki sütü alır yere döker saksılarımı kaç defa döktü hatta kaktüsümü koparmış🤣 dışarıya çıkalım asla yürümez koşar devamlı izlediğe çizgi filmdekiler gibi olmaya çalışıyor falan her bebekte var mı bu yaşta böyle sıkıntılar yoksa bizimki mi anormal