Biri1 ben 5 ay 18 günlükken başladım herkes 6 ayı bekle diyor ama bebeğin gelişimine göre de bu değişir benim bebeğim resmen biz yerken ağzını acıyordu şapurdatıyodu ağzıını dik oturtabiliyor o yüzden ben başladım ilk de avakado tattırdım çokta beğendi hepsini bitiremiyordu ama ben hic zorlamadım aldığı kadar verdim ilk gün 1 çay kaşığı ikinci gün 1 tatlı kaşığı 3. Gün de 1 yemek kaşığı kadar teklif ettim ama şöyle söyleyim sen 1 yemek kaşığı verdin hepsini yiyecek diye birşey yok ölçü olarak en fazla o kadar verebilirsin demek yani adı üstünde tadım bu ve alerjisi olup olmadığını anlamak icin az miktarlarda 3 gün kuralı ile veriliyor şimdi kabağa geçtik biz 🥰