Tutunup ayağa kalkmaya başlayınca yani 7. Ayında indirdik aşağıya. Bizimkinin içinde normal 20 cmlik Yataş olduğundan çokta alçak değil. Gene de biraz zorluyor tabi.
Aman ihmal etmeye gelmez. 1 yaşına geldi. İyi ki park yatak almışım diyorum bu yüzden. Ayağa kalkıp aşağı düşme riski çok var diğerlerinde