Kızlar regl günüm 1 hafta geçti kan verdim beta 102, çıktı ultrasonda kese görülmedi
4 gün sonra yine kan verdim beta 394 çıktı yine ultrasonda kese görülmedi
Dr 10 gün sonra gel dedi sizcede artış çok yavaş değil mi 10 gün geçmiş adet için Beta normal mi
sizler keseyi betaniz kaç olduğunda gördünüz