Kumsalceylan28 Oglum uzun zaman oldu mememi tutmuyor geceleri ve uykuluyken tutardi. Son zamanlarda artik oda yok. Hicbir sekilde tutmuyor. Zehir veriuorum sanki. Kendimi cok kotu hissediyorum. Birdaha tutmayacak mi acaba ya. Tekrar tutma gibi bir durum yok mu
Eessiinn Kumsalceylan28 Biberon ve emzik meme reddine sebep olur. Geç olmadan emzirme danışmanlığı almanızı öneririm. Bebek büyüdükçe memeye döndürmek zorlaşıyor.
Aliveannesi96 Kumsalceylan28 atak dönemleri olabilir belki canım karanlıkta sessiz kimse yokken ayakta falan emzirmeyi deneyebilirsin istesen bizde 2 ayda bunu yaşayıp dönmüştü memeye
Minnakkk Kumsalceylan28 emzirme danısmanları biberonu meme reddi olarak goruyor cunku biberon dan daha hızlı ve kolay geldigi için memede zorlanıyormus yine de bilemedim ama bence imkansız değil ten teması yapabilirsiniz uykulu anlarında uyurken falan emzirme bilirsiniz biraz sabır gerektirir sadece. İki cocugumda da meme reddi yasadım pes etmedim ama cok zor oldu