Naciyeylmz Bebeğinize ve kendinize kullandığınız memnun kaldığınız güneş kremi önerir misiniz anneler hayırlı ramazanlar dilerim 🤲🏻💜
Ummik Badger bebek gunes kremi kullaniyorum ben surulumu biraz zor biraz kati formda ama bulabildigim en temiz icerikli urun oydu
HelensMom Ummik ben de badger almayı düşünüyorum bebeğim 6 aylık çok beyaz bir çocuk antalyaya gideceğiz yazın korur mu acaba siz memnun musunuz koruyuculuğundan
Derya_Kuzusu Procsin aldım ama henüz kullanmadım. Sanırım 3 yaş çocuk için uygun değildir. Kızıma geçen yaz mustela nın güneş kremini kullanmıştım.
Starlord Deletedmom0099 daha sonra bakım kremi kullanıyor musunuz, kullanıyorsanız onun markası nedir
kids123_ Deletedmom0099 bebekler ne zaman güneş kremi kullanmaya başlayabilir acaba? benim bebiş yenidoğduda🙂
Vera1810 Kızlar banada yazın hem yaglı his bırakmasın hemde parıltı vermesin mustela düşünüyorum hiç almadım onu boyle yapmıyor dedıler bilenler yazar mı oyle mı
RiverandSun Vera1810 yapmıyor çok güzel. Ben kızlarımada kendime de mustela kullanıyorum. Normal krem gibi kıvamı beyaz beyaz yapmıyor ve yapışmıyor
Ysmncnr Geçen yıl incia kullandık koruyuculuğu güzeldi memnunda kaldık tek sıkıntı zor emiliyor beyaz kalıyordu o yüzden bu yaz için mustela aldım henüz denemedim kullanan varsa yorum yaparsa sevinirim
Mamasboy Naciyeylmz kendim bioderma kullanıyorum, oğluma mustela düşünüyorum henüz kullanmaya başlamadık
Zeytin_cekirdegi Naciyeylmz geçen gün biri yazmıştı nivea kullannıyorum bebeğime koruması güzel diye sanırım onu alacağım bende