Tahlil yapmadan bence diyet yapmayın yok yere 😔 ben yok yere yaptım hemen süt ürünleri ve yumurtayı kestim.. hala devam etti deri testi yaptık buğday tavuk ve yumurta sarısı çıktı… eğer gidemeyecek gibiyseniz doktora alerji yapabilecek ürünleri tamamen kesip sırayla açın hafta hafta yok yere sütünüz azalmasın en azından