Balkizlarim Melekannesiiiii bol bol dua ediyorum 🤲🌺🌺 bebeği evlatlık alasim var o dereceyim rabbim daha daha iyi günlerini göstersin inşallah coook iyi bir haber bende gördüm 🥰♥️😘
Birkullanici Melekannesiiiii nedense inanmıyorum o bebeğin sapasağlam kurtulacağına ya engelli olacak yada hiç kurtulamayacak .çok tepki geldi diye böyle yapıyorlar