Gidip başka odada ağlıyorum yastık yumrukluyorum dönüyorum.Ve kendime hep diyorum ki sakin ol o bebek.O anlamıyor bunların hiç birini bilincli yapmıyor sana muhtaç ve büyüyecek o zaman sana ihtiyacı kalmayacak ve bagimsizlastignda seni istemesini çok isteyeceksin şimdi pacandan ayrılmıyor kucağından inmiyor diye şikayet ediyorsn ya o zaman gel azicik yanımda otur diyeceksin de o istemeyecek .Tadını çıkar.Uyumasin şimdi uyudugunda uyursun bırak işini gücünü dert etme yapılır.Genelde strese sokan evin işi yemeği vs.Benim oğlum 15 aylık genelde uykulari sorunlu doğduğundan beri .gazlı ,yalnız oynamaz şimdi de bana aşiri düşkünlük basladi dişler de cektiriyor çok bize. olsun diyorum napiyim kaç kez sahursuz oruç tuttum odadan çıktığım gibi ağlıyor düşünün kalkıp gidip sahur yapamadim öpüp koklayıp sarılıp uyuttum aslında en kolay sakinlesme ilaci yine onlar ❤️ Allah sağlık versin