Aslihannn48 hasta bi çare şifa bekleyen bebekleri getiriyorum gözümün önüne ki çok zor olmuyor instagramda sürekli karşımıza çıkan yardım kampanyalarında görüyoruz o çaresiz miniklerimizi..sonra şükredip topluyorum kendimi,sağlıkları olsun uykusuz kalmak bişey değil..Rabbim verir kolaylığını,bizim çok ağlıyor diye şikayet ettiğimiz sesi,duymak için canını verecek anneler var..