Minnakkk Sabahın 7 sinde ben cok acım tost yap sucuklu ve salcalı olsun diyen bir kurt var evde 🤭🤭 minişlerimin kahvaltısı 😍
Arencik Minnakkk afiyet olsun kaç aylık ? Ne güzel benim oğlum kahvaltı yapmıyor yani sadece yumurta yiyor peynir zeytin vs yemiyor yoğurt yemiyor napıcam ya
Minnakkk Arenciktesekkür ederiz 🙂 kızım 41 aylık oglusta 7 ay 24 gunluk 😍 biz de yeni yeni alısıyıruz ufaklıkla daha cok secici davranıyor ama kızım maşşallh 2 yasından sonra daha guzel yedi. Sizin ki ne kadarlık
-Cedric YeniAnneIstanbul yani sağlıksal , gelişimsel konularda evet ay ile belirtilmesi lüzumlu görülebilir ama sohbet içersinde “37 ay, 41 aylık” tarzı söylemleri bende absürt buluyorum 😂
YeniAnneIstanbul -Cedric gelisimsel olarak bile en fazla 2 yasa kadar aydan aya buyuk farklar olabiliyor benim sadece kafam karisiyor 😂😂
-Cedric Minnakkk forumda okuduğum en yüksek ay dilimi ibaresi sizde şu an 😂😂. Direkt yaşa odaklanın 😂
YeniAnneIstanbul Minnakkk anladim canim benimki 19 aylik ben simdiden aylari karistiriyorum😂😂 kafa kalmiyorki 🤣