Hnm44 bizim de kabızlık sorunu cok fazla doktor ek gıda geciş donemlerinde normal bu tarz seyler onemli olan yaptıgında kakanın katı olup olmadığı dedi 10 gunde yapmasa katı yapmazsa sıkıntı değil ama bunun kronikleşmesini istemeyiz Bi sure sonra bebek istese de yapmaz kakasını dedi o yuzden duphalac verdi bize zeytinyagı içşr bir cay kasıgı dedi kayısı veriyorum su an 10 gunde değilde 4 5 gunde yapıyor gastro doktoru dedi bunları