1esraaygun_ 3 aylık kızım dünden beri kakasını yapmıyor normal bi durum mu bu yoksa doymuyor mu sadece anne sütü veriyorum daha önce hiç böyle olmamıştı
elisamom2022 1esraaygun_ benim de 3 aylık her gün 4 kez yapan çocuğum artık yaomiyor 3,4 güne çıktı çok da huzursuz
Eflin-Eda 1esraaygun_ merk etme canım bnm kızım doğduğundan beri 7gunde bir 10gunde bir yapiyor anne sütü alanlarda 10gune kdar normal diyorlar bı huzurlugu aksi durumu yoksa dert etme kakası yaklaştığında karnı hafif sertleşiyor ordan anlayabilirsin
Yoruldum 1esraaygun_ 10 güne kadar normal ama siz önce 1 çay kaşığı ile başlayıp zamanla 2 tatlı kaşığı zeytinyağ verebilirsiniz . Bebeğin yutmasına dikkat edin aspire etmesin ( boğazına kaçmasın )
Ggamze25 Anne sutu alan bebeklerde 5 gune kadar yapmaması normal diye biliyorum canim. Benim oğlumda 4 aylik bazen hergün bazen 3 4 günde bir yapiyor normal yapmamasi
1esraaygun_ elisamom2022 şuanlık 2 ci gündeyiz yapmadı benim kızımda günde 4-5 defa yapıyodu bi anda bitti herşey
1esraaygun_ Eflin-Eda 10 gün çok değil mi yaa nasıl alışacam bu durumlara bilmiyorum ilk bebeğim bşraz acemilik var birde çok pinpirikliyim galiba🙈
Eflin-Eda 1esraaygun_ benmde ilk bende çok pinpirikliyim aman aglamasin aman bsy olmasn vs anlayabiliyorum 😂ama doktorumuz söyledi nettende araştırdığımda ayni durumu yaşayan çok kişi var canım merk edilecek bı durum yok şuan 4ayligiz hala aynı😂 ama tabi ciddi bı durum yoksa eger
Yoruldum 1esraaygun_ şöyle söyleyim biz 42. Günde 2 çay kaşığı başladık 2-3 hafta sonra 1 tatlı kaşığına geçtik 2-3 hafta sonra da 2 tatlı kaşığına
tmrskbr 1esraaygun_ 10 güne kadar kaka yapmaması normalmiş. Mama veya anne sütü neyle besleniyorsa yemesinde bir sıkıntı yoksa problem yok. Ben soğuk sıkım zeytinyağı veriyorum bazen bir çay kaşığı
Hellobacilar 1esraaygun_ anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar normal yapmaması. Eğer zorlanıp ıkınarak yapmaya çalışırsa bir çay kaşığı zeytinyağı verip destekleyebilirsin. Sürekli verip tembelleştirme ama çok zorlanıp ıkındığı zaman destek çık
Ozlem2904 1esraaygun_ bende 10gune kadar normal diye biliyorum. Oğlumda 3ay 3gunluk bazen günde 2 kez yapar bazen 1er gün arayla