Selamlar güzel anneler
7ay 15 günlük bebeğim.doğduğundan beri doktor tavsiyesi ile hipp combiotic kullandık. Mamanın 2 numarasına geçtiğimizden beri biberonu almak istemiyor. Doktorumuz iki devam sütü önerdi. Aptamil ve similac. Kullanan varsa hangisini önerirsiniz??