FerdAzraMira eğer emme durumu hiç yoksa ve hareketsizlik aşırı uykuya düşme gibi bi durumu varsa doktora götürmenizi tavsiye ederim. Benim bebeğimde ilk 8 gün küvezde kaldı sonra eve çıkardık ilk başlarda hiç bir sorun yoktu ama iki gün boyunca emme refleksi gitmişti şırıngayla besliyordum resmen ben ağzına akıtıyodum uykudan uyanamıyordu hastaneye gittiğimizde direk enfeksiyondan şüphelendiler ve tekrar küveze alınmıştı menenjit geçirmişti. Sizde ihmal etmeyin en azından içiniz rahat etsin.