Nefeess kendi e nabızınıza girin yukarıda çocuklarım bölümü olması gerekiyor oradan direkt çocuğunuzun alanına girebilirsiniz. Daha önce yapılmadıysa sanırım eşinizin sisteminden bi onay alınması gerekiyordu. Eşinizin sistemine girip yine aynı yukarıda çocuklarım yazması lazım kontrol edin bi