Arifeeee 2 yaşını yeni doldurdu oğlum gündüz tek uyku yapıyor. Akşam da 10 gibi uyuyor. Sabah 8 gibi kalkıyor. Öğlen uykusunu bazen uyumak istemiyor ama uyudugunda da uyanmak istemiyor 😂 sizce öğlen uykusunu bırakma süreci mi bu
otose_san Arifeeee 3 yaşına girecek kızım, dışarı çıkar oynarsa gündüz uyuyor yok evde durursa gündüz uykusu ikindiye hatta akşama sarkıp tüm düzenini bozuyor. Uykuyu bırakmaktan çok rezil etmek gibi 😂
2cocuk_1anne_ Arifeeee Kızım haziran başı 2 yaşına girecek Sabah genellikle 7 de uyanır öğlen 12 de uyur bazen 2 bazen 3 saat uyuyor akşam 10 10 buçuğa doğru yatar gece 1 kere süt içer Bazen 1 saat sallarım beşiği bugün 1 buçuk saat salladım Sonra sabah 7 de uyanır Gündüz biraz fazla uyuyor bu yüzden erken uyanıyor diye düşünüyorum