Sareesmom Merhaba arkadaşlar bebeğim 22 günlük hem anne sütü hem mama ile besleniyor sütüm yetmediğinden doktor mama takviyesi önerdi. Aptamil kullanıyoruz. Bebeğim kabız oldu ve çook zorlanıyor ağlıyor yardımcı olur musunuz önerileriniz nedir
meskub Sareesmom hakiki zeytin yagi bir çay kaşığı mamasının içine koy bunu sürekli yap rahatlatıyor bizim doktorumuz söylemişti bir ay öyle kullandım sonra kendim kestim
0503 Sareesmom bizde yaşadık acilde almıştık soluğu lavman yaptılar. Zeytinyağı çok işe yarıyor bi süre bir çay kaşığı içir yada mamasına ekleyebilir sn
Edagulgonce Sareesmom Eğer mamasından yaptığınızda da olmazsa kulak çubuğunu zeytinyağına bandırıp çok hafif poposunu uyarabilirsiniz anında çıkarıyo rahatlıyo çocuk, bize doktorumuz söylemişti.
Sedadgr Sareesmom bir çay kaşığı mamanın içine zeytinyağı atın ama mamanın tamamına degil içinde az kalınca atın doktorum demişti bana fayda ediyor
Mekselinabyb Sareesmom bende aptamil kullanıyorum bebeğim 2 aylık oda kabız bu mamada mı bişey var anlamadım
meskub Sareesmom ilk golden goat kullandık kabız oldu sonra aptamil kullandık gaz yaptı şimdi bebelac kullanıyoruz
Edagulgonce Sareesmom Hayır popo deliğine çok azcık sokunsadece pamuk kısmı girecek kadar. Fitil gibi düşünün herkes böyle yapıyor çok eski bir yöntem
Brcunr111 Sareesmom ben de demiyorum şu anlık. Hipp organik combiotic kullanıyorum.. inşallah iyi gelir. Kabiz ve gaz problemleri icin mamaymis.
Sareesmom Mekselinabyb evet bugün biraz araştırma yaptım ve çevremdeki çoğu kişi aptamilden kabızlık sorunu yaşamış bende bugün yaşayınca değiştirdim mamayı