Omerinnnannesiiii yürüteci ev kazalarından dolayı önermiyorlar bazı bebeklerde de yere basarken sadece parmaklarla basma yapıyormuş. Yürümeyi ne öne alıyor ne de geciktiyor. Bebek ne zaman yürüyecekse o zaman yürüyor zaten. Ben arada kaldım ama aldım e bebekten bir tane. O da ben iş yaparken yatmak istemiyordu oğlum sürekli ağlıyordu kaldırmam için. Ben o yüzden aldım o gezerken ben iş yaptım. 2 ay kadar kullandım ben oğlum erken sıralamaya başladı çünkü. .mama sandalyesi de prego aldım yine e bebkten. Antiloplarin ayağına guvenemedim ama bir çok kişi memnun. Bizimki de hantal biraz ama onun dışında sevdim ben 1.5 senedir kullanıyoruz .