Bebeğimin gündüz düzeni hiç bozulmadı fakat 4.ay atağında gece sık sık uyandı hala da devam ediyor 6 aylık olduk . Acaba ne zaman duzelicek . Yarım saatte 1 uyanıyor . Gündüz tam 3 saat uyutuyorum. Az yada çok uyutarak ta denedim yine aynı . Düzelir mi acaba