yareninannesiiii Kızım 2 ay 21 günlük 3 gündür falan emmeyi reddediyor 3 gündür mama ve sağarak veriyordum az önce bakım bi tadı mi değişik acaba diye çok kötüydü ya acımsı gibi sebebi ne olabilir basına gelen varmı ne yapmalıyım
0503 yareninannesiiii regl döneminde anne sütü tuzlu oluyormuş diye duymuştum yada yediklerinde olabilir tat değişikliği varsa eğer sütünzde sucuk pastırma çemen bunlar değiştirebiliyor eğer bunların hiçbiri yoksa meme reddi başlıyo olabilir
0503 yareninannesiiii bençm6de meme reddi geldi başıma allah kimsenin başına vermesin emme pozisyonunda çığlık atardı memeyi asla almazdı sağa sola bakardı asla emmekstemezdi 2 aylıkdı tam 11 aylıkken çabalarım la döndü memeye şuan 26 aylık meme hastası tabi o 9 ay neler yaşadım bi ben bi allah bilir 9 ay boyunca sütümü sağıp verms sağdıkçda sütüm çoğamıştı
Edalikuzusu yareninannesiiii kimyon sütün tadını güzelleştiriyor diye biliyorum. Bide iki aylıkken genelde bebeklerde meme reddi olabiliyormuş benim kızımda iki aylıkken meme reddi yaptı dördüncü ayına kadar ayakta zıplaya zıplaya emzirdim. Şu an on bir aylık düzeldi çok şükür. Duşta emzirmeyi deneyebilirsiniz düzelir. Sütün tadıda dediğm gibi kimyon güzelleştiriyormuş
0503 yareninannesiiii sabırla bekliceksn cnm mamayı sütünü sakın biberon la verme ona alışırsa çok zor we baby ve mamajo nn alıştırma bardağı var onla ver onla çekmesi zor oldu için alışmıcaktır ve yarı kalkık içir her acıktında da önce meme ver zorlamadan bide ten teması nn çok etkisi var anne bebek ten teması diye netten biraz araştır cnm burda yazmam doğru olmaz bizde onun da çok etkisi olmuştu şuanda bile öle beni koklamadan sarılmadan ellemeden uyumaz
yareninannesiiii 0503 açlıktan ağlayınca mecbur biberonla veriyorum da anne memesi gibi olan aventtwn memeyi istiyor ama alamamasının sebebi buymuş o bardağı araştırın bir
0503 yareninannesiiii bende hep avent chicco vermiştim anne göğsüne en yakın mış bunlar diye ama öle bişe yokmuş 3 danışmanndan destek aldım zaten alıştırma bardağı geçtik den 4 hafta kadar snra beni kendi kendine emdi kızım şok olmuştum çok fazla çabalamıştım. Alıştırma bardağnn ucu yassı olan var ondan olcak canm
0503 yareninannesiiii biberon dan fazla ca geldiği için ozmn emmek istiyor az geliyor onada sinirleniyor olabilir alıştırma bardağı alırsanız görürsnz bebek kendi çekmesse süt mama gelmiyor biberon da kendiliğinden dökülüyor. Kızım 2 aylıkken memeyi bırakınca herkes dedi emme refleksi artık olmaz ememez falan dediler alıştırma bardağı ile maşallah nasıl emmeye başladı damarlarıımı çekiyo du artık 🤗
0503 yareninannesiiii inşallah hemem emer instagram varmı canımm ordan atayım burda eklemeyi bilmiyorum
Merve0694 yareninannesiiii merhabalar bebeğim 5 ay 20 günlük 1 hafta önce emdigini çıkartmaya başladı ki memeyi çok seven bir bebekti bende sizin gibi şüphelendim sağım yaptım.sutum yeşildi Biraz halsizlik vardı ben uykusuzluk ve yorgunluktan sanıyordum Dr gittik kanımda enfeksyon çıktı malesef agumentin başladı emzirmeyi kesitik zaten tiksindi yavrum :(( eğer eviniz yakınsa bı Dr kan verin çünkü bende halsizlik ten başka belirtim yoktu
Ceyder Merve0694 benimde 2 hafta önce sagdigimda sütüm yeşildi çok şaşırmıştım doktora gitmedim ama sonra kendi kendine gecti demek bundan mis
0503 Buketikranur bende zaten kızıma 10 ayında vermiştim tek çeşit almıştım o dada 0 6 yazıyordu hatta bir bakayım tekrar da