9 aylik bir bebeğim var 9 ay kontrolün de yumurtaliklarinin kesede olmadığını öğrendim ve üroloji doktoru elle muayane ederek ameliyat olması gerektiğini söyledi 😢😢 bu durumu yaşayan bu ameliyatı geçiren tecrübeli annelerden bilgi alabilir miyim süreç nasıl ilerledi ? Çok korkuyorum ameliyat ettirmeye hiç cesaretim yok fakat ameliyat olmazsa ciddi sonucları var… bebeğime igne yapılırken bile aglayan bir anneyi bu süreci nasıl atlatacağım hiç bir fikrim yok… tecrübelerinize ihtiyacım var şimdiden herkese teşekkür ederim 😢