Kızlar bilgilerde 6 ay itibariyle tekrarlı heceler söyleyebilir diyor de-de ma-ma a-ba filan filan işte . Ama benim kızım ya bağırtı şeklinde ses çıkartıyo yada elleri sürekli ağzında olduğu için çıkartsada boğuk boğuk sesler. Bide ba-ba diyecekse de tükürük yapmaktan oda olmuyo 🤷🏼♀️
Daha erken mi sizde yada bunları yapabilmesi için herhangi bi etkinlikle bişiyle destekleyebilir miyim neler yapmalıyım ? Siz neler yaptınız ? Ya da akışına mı bırakayım 🤦🏼♀️
Not: Ay analık ne zor şunu 1 sene önce başkasından duysam paranoya mısın kız derdim 😅