ftm29 Allah yardımcın olsun anlatıyorsun zor işin. Ama 3bucuk saati gecirmeyip dik durmani, bebeğini aglatmalarina müsaade etmemen gerektiğini söylemek isterim. Bebeğim küçük ve uyanık kalabileceği süreler var, büyüme hormonu nu kaciramam kusura bakmayın diyebilirsin. Anlayışsız insanlarla çok zor olur ama başta tepki gösterdiler de sağlam ve dik durursan alisirlar. Hem bebeğin yorulup ağlayıp bebeğin uzulecegine birbirinizle biraz gerilip kötü olun ne olur ki,alisirlar
. Biz de de siz gibi, gündüz az uyuduğu için( sizinki 3 uyku yapmalı, toplam 3 3bucuk saat gündüz uyumalı bu arada) akşam 7bucuk 8 gbi mizmizlanmaya başlıyor ama ben aglatmiyorum.kim ne derse desin uyku saatiniz geldi, gündüz uyumadigi için sizlerin bebekleri gibi dayanamıyor diyorum.defalarca ama defalarca kez uyku saatini 10a çek, hiç bir yere çıkamazsın dediler, sevemiyiruz dediler
evet gerçekten gittiğim yerde oturamiyirum.onceden Eve geliyordum, şimdi orada uyutuyorm alistirdim. şöyle yapiyirum: saati geldiğinde o evdeki odaya 10 dk önce girip odaya alışmasını sağlıyorum.sonra telefon dan süpürge sesi açıp, ışığı kapatıyorum mecbur uyuyor zaten çok yorgun. Benim bebeğim sürekli uyanıp uyanıp ağlayıp tekrar uyuyor . Herkes erken yatirdigin için diyor ama şekerleme den sonra 3bucuk saati gecirirsem ağlıyor, zor uyuyor ve gece daha fazla uyanıyor . Misafirlikten ayrılırken de uyandığı bir sefere denk getiriyorum,uyuyunca omzuma alıyorum, süpürge sesi açarak Eve kadar piss piss diyerek ve sesle omzumda geliyoruz. İnstagram da İzmirli anne var,sayfasında uyaniklik süreleri ay ay yazıyor. Yazık annesi bence dik dur , sabaha kadar uyumuyo yorgunluktan gelin siz bakın falan de , minnosu aglatmasinlar