[silindi] Benimki de öyleydi. Çevreden nazar değmiş falan dediler. Bol bol okudum ki evde Kuran sık sık okunur zaten ama gene de oluyordu. Sonra atak zamanları olduğunu tespit ettim. Endişelenmeyin. Öyle durumlarda usul usul sakinleştirin onu güvende olduğunu hissetsin. 5 ay bitecek şimdi bizim. Çok azaldı diyebilirim.