Kızlar bebeğimi 2 gün önce kontrol için sağlık ocağına götürdüm oraya götürene kadar hiçbir şeyi yoktu benm bebeğim 28 haftalık doğdu 2 ay küvezde kaldı şimdi 4 aylık olcak, ebe kilosuna baş çevresine baktı boyuna bakarken ayağını diretti oğlum ebe de düzeltmeye çalıştı sonra ayağa kaldırıp dik tuttu çocuğu bastırmaya çalış dedi ayakları güçlensin diye, birde ben oğlumu tek taraflı yatırmışım diğer tarafa doğru yatırmaya çalıştı boynunu dönderemedi bana dedi bundan sonra diğer tarafa yatır boynu eğri olur dedi tamam dedim ama bilmiyordm öyle bişey olduğunu kimse uyarmadı beni, artık yatmayan tarafa yatırıyorum neyse eve geldik 1 2 saat sonra ağlamaya başladı bi daha da durmadı asla durup durup ağlıyor hemde bi yeri ağrır gibi bas bas bağırıyor gaz sancısıdr dedim ama bilmiyorum uyurken bile birden bire bağırarak ağlamaya başlıyor, acıkıyor mamayı fazla içmiyor aç aranıyor ama içmiyor ağlıyor kusuyor olduğu gibi neyden oldu neden ağlıyor bilmiyorum