Aynı sorun bende de var. Ne olur bir tavsiyede bulunun. 1 haftadır yavaş yavaş sütüm azaldı ve dün neredeyse göğsümde hiç süt toplanmadı. Bebeğim ağladı ağladı ne yapacağımı şaşırdım. Alerjik bebek olduğu için mamanın tadını beğenmedi almadı kesinlikle. Bize bir tavsiye verin anneler