ben de oyleyim uzun süre açlığa dayanamıyorum midem ağzıma geliyo sanki kefir falan içiyorum iftarda da önce çorba içiyorum biraz ara verdikten sonra yemeğime geçiyorum sahurda da beni en iyi gözleme tutuyo onu yiyorum sürekli tuzlu zeytin falan midemi bastircak şeyler yani