9 değil hAtta 10 aya gireceğiz haftaya neden böyle oluyor anlamıyorum gün içinde iyi gaz yok kendi çıkarır gece bir şey oluyor normalde 5-6 gibi sıkıstırır ağlar emer çıkarır yatardı ama son 1 haftadır her kalkması gaz ağlayıp emip osurup yatıyor ve çok sık tekrar ediyor var mı basına gelen bu kadar gaz neden uzuyor