Kesinlikle dönemsel geçiyo bi kaç ay sonra. Bende tam bu zamanlarda artık emzirmekten tiksinmiştim şuan 18 aylık sabah ve gece sadece istiyo. Hatta buraya bile post açmıştım nefret ettim sütten kesmek istiyorum tarzı. Gece gündüz memem ağzında geziyodu 10 dakikada bi ister mi insan ya😓 Burda bi annede sabret geçiyo demişti ve gerçekten geçti. Sizinde geçicek inan ki birazcık sıkın dişinizi geceleri su vermeye çalışın her istediğinde meme vermeyin çok zorlayınca verin