Tuuuba2222 Merhaba, benim bebeğimde de görüldü bu durum, aynı zamanda monosit yüksekliği de mevcut. Ben de tedirgin oldum. Doktor bir sey demedi, yalnizca b12 başlattı ve 1 ay sonra yeniden tahlil istedi, 7 aylik. Aynı zamanda alerjik yatkınlığı ve riniti de mevcut. Sizin bebeginiz alerjik açıdan degerlendirildi mi? Genelde alerjiler bağışıklığı düşürdüğü icin bu deger oynayabiliyor sanırsam