Merhaba
Dogum.yapali 3 ay oldu. Son 2 haftadir sacim olaganin disinda dökülüyor
Dayanamadim.ve daclarimi kisacik kestim ama ne fayda evimin her yeri kil bebegimin her yeri kil kiyafetler artik cok sinir vozucu opmaya basladi her yerden kıl topluyorum.
Bu sorun ne zaman sona erecek
Ayrica zaten cok ince ve az saclarim var qlnim iyice acildi kel olacagim neredeyse sizler bu sorunla nasil basa ciktiniz