Zynpkrdgl 123Seda bebeğimle doğduğun günden beri. Ağlardı memeye geldigi zaman sakinleşir uyurdu. Şimdi 2 aylık sesimden tanıyor acıkınca sesime tepki verip agliyo. Doğuştan kurulu bağ olur zaten kokumuzdan taniyolar
Candanotemm 123Seda doğumdan sonra lohusa depresyonu oluştu bebeğimle hiç bağ kuramadım. Sürekli beni itiyordu.kendimi toparladıkça aradaki bağ kuvvatlendi.
sehrengiz_8 Zynpkrdgl benimki de öyle bana gelince aranıyordu doğuştan itibaren o bağ var kokudan tanıyorlar