Kızlar merhabalar öncelikle hepinizin ramazanı mübarek olsun kızım 4 ay 10 günlük 3 seferdir idrar yolu enfeksiyonumuz bı türlü geçmiyor antibiyotik tedavisine rağmen kilo çok iyi ateş kusma vs. Başka hiç bi bulgu yok enfeksiyon için doktorumda anlam veremedi bugün yine bı antibiyotige başladık Sali günü farklı bı doktora görünücez başına gelen varmı sizce sebebi nedir yada benim elimden ne gelir çok üzülüyorum hastanelerde rezil oluyoruz 😔