Sehzadesera Arkadaslar kizim 17 aylik bezini degistirecegimi anladigi anda aglamaya basliyor ve degismemi istemiyor pisik yra yok sizce nedendir bir gecis surecimi yoksa onemli birseymi ?
Metehan07 Sehzadesera ben o konuda delirdim delirecem evin içinde terör estiriyoruz resmen ben açıyorum o bacaklarıyla tekmeleyerek kaçmaya çalışıyor ben bagirdikca o daha çok kaçıyor napcam bilmiyorum 20 ayligiz
123Seda Sehzadesera bizde 28 günlüğüz bende altını değiştirirken resmen savaş veriyorum çok ağlıyor konuşuyorum fayda etmiyor anca altını bağlayıp üstünü giyinince susuyor 😆
Rcline Sehzadesera aynı sekilde yepenimde 17 aylık oda istemiyor ağlıyor kaçıyor neden acaba bizde mrk ediyoruz rahatsız olup kendi gelmesini bekliyor ablam
Sehzadesera Metehan07 ya ben bagirmiyrun da bilmiyorum nie boyle acaba hic pisik yok tertemiz ayrica hic de inciltmem yani temizlerken filan
Sehzadesera 123Seda sizinki cok kucuk daha bilmiyorum daha kavramams olabilir benimki kucukken hic yapmazdi yeni basladi bir aydir filan
Metehan07 Sehzadesera bende incitmem ama öyle bir kaçmaya çalışıyorki sinirden bağırıyorum dur bir dk bitti bitti diye diye boğazım yanıyor artık ama nafile. Bu aylarda normalmiş kendi yegenlerimden biliyorum iki yaşından sonra bıraktılar onlarda inşallah bizimkide bırakır inatlasmayi