Devlet hastanesi 1 yaşın altında yapmıyoruz diyolar özel hastanede yaptırsak mı diye düşünüyoruz ama fiyat durumları nasıl bilen yaptıran anneler yorumlarınızı bekliyorum bide 3 ay sonra yaşını dolduracak acaba beklesem mi devlette yapılması için yoksa hiç zaman kaybetmeden yaptırmalı mıyım