ikiprensannesii2 Kızlar 10 gün oldu doğum yapalı. Korse takacağım ama biraz daha beklemeli miyim? Doktora sormayı da unuttum. Siz taktınız mı taktıysanız kaç gün sonra taktınız?
attbianne ikiprensannesii2 normal doğumdan sonra bile 40 gün sonra öneriliyor sezeryan da 2 ay diye biliyorum ben
YoldasYilmaz ikiprensannesii2 normal korse değilde külot korse giymistim.ilk 2 hafta hareket ettiğimde sanki içimde birsey sallanır gibi hissediyordum.onu giyince daha çabuk ayaklandim ama uzun süre giyemedim cunku lohusayken zaten cok sık terliyordum yaza denk gelmişti.ve hic rahat edemediğim için kullanmayı bıraktım.
ikiprensannesii2 25moonlight2021 İlk doğumumda takmıştım ama ne kadar süre sonra taktığımı hatırlamıyorum. Açıkcası faydasını gördüm
Ecenur1 ikiprensannesii2 17 mart ta doğum yaptım 18 mart ta hastaneden çıkmadan önce doktoruma sordum takmamı önermem ama sen bilirsin dedi taktım ve daha rahat ettim 24 gün oldu hala takıyorum sadece duşta ve üstümü değiştirirken çıkarıyorum
ikiprensannesii2 Ecenur1 Bende ilk doğumda takmıştım faydasını da gördüm ama ne kadar süre sonra takmıştım onu hatırlayamıyorum
Sebax ikiprensannesii2 dikişler yatay kirse sıkıştırıyor sağlıklı değilmiş. Artık çoğu doktir önermiyor hiçbir faydasi yokmus.
ikiprensannesii2 Sebax Allah Allah 😕 aslında ben ilk doğumda takmıştım faydasını da görmüştüm. Doktora da sormayı unuttum bilemedim şimdi
Birkedilianne ikiprensannesii2 Ben doktora sormuştum 1 hafta sonra tak demişti owli korse almıştım çok sıkıyordu beni takmadım kullanışlı değildi
gocebebirbayan Birkedilianne ben 5. günden itibaren kullandım. Hemen ayağa kalktım. Bir problemim olmadı. 40 gün takıp doktora gittim baktığında iyileşmen güzel organların rahmin güzel dedi ultrasonda hatta dikişime bakıp kapanmış dedi. Owli korse kullandım çok memnunum ben. Acaba siz çok küçük beden mi aldınız? Ben L bedendm XL almıştım
Berilsmom13 ikiprensannesii2 korse takmadım rahat edemem sıkar diye göbeğimi bağladım ilk günden itibaren Müslüm bez ile hatta hemşire dedi ilk bağlayalım diye hem daha rahat ayaklandım hem sarkmam olmadı göbeğim toplanana kadar sürekli bağladım
AntiSosyallKelebek ikiprensannesii2 Benim doğumun ertesi günü taktı korsemi doktorum korseyi çıkarınca inanılmaz sancım oluyordu sadece yatarken çıkarıyordum 2 ayda karnım normale dönmüştü hiç sarkmam olmadı
ikiprensannesii2 AntiSosyallKelebek Ben de ilk doğumda takmıştım baya toparlamıştı. Ne kadar süre sonra taktığımı hatırlayamadım 🥲
Meva2809 ikiprensannesii2 ben 40dan sonra kullandım herhangi bir srkma olmadı toparlandı hemen ama ilk zamanlar için bir bezle falan bağlamayı önermişlerdi ama denemedim
Merveee34 ikiprensannesii2 galiba birtek benim doktorum korse takmama izin verdi 🤷♀️ 2.gün sıkı külot korse giydim çok rahat ettim . Sıktığı için daha düz yürüdüm dikiş acısı minimuma indi . İlk 2 hafta hep giydim sonrasında arada bir . Şimdi 6 ay oldu doğum yapalı sıfır göbek 👌
ikiprensannesii2 Merveee34 Darısı benim başımaa😂😂 2.doğum ilk de çok sarkmadı ama bu hamileliğimde çok kilo almıştım baya kötü görünüyor🥲🥲🥲
Tazzecikanneee ikiprensannesii2 ben 6. günümde dikişlerim için gittiğimde sordum doktorum takmaya başlayabilirsin dedi 7. Günümde başladım sorun da yaşamadım
Seymaemre-asya34 ikiprensannesii2 bana da takma dedi ama keşke taksaydim ve çok rahat hareket edebilyrdum göbek kaldı 6 ayligiz
Laydaren ikiprensannesii2 ben de ilk hafta korse kullandım. O kadar rahat etmiştim ki sadece göbek gitsin diye takmıştım ama dikişler konusunda da çok rahatlattı beni. Tek sıkıntı bu medical korse bele bağlananlar üstten sıktığı için dikişlere baskı oluyordu. Ben de giyilebilir korse aldım. Komple saran. Göğüs altımdan kalçamın altına kadar komple sarıyordu. Dikişlerim toparlanınca medical takmaya başladım
ikiprensannesii2 Laydaren Bende medical almıştım ilk oğlumda çok rahattı ne kadar süre sonra taktım onu hatırlayamıyorum. Korktum da bir şey olur diye takamadım henüz
Rcline ikiprensannesii2 bnm doktorum istersen 1 hafta sonra tak dedi ama farketmez dedi sarkmayı engellemezmmiş bünye meselesi dedi. Bn sıkı yüksek bel külot ve tayt giydim tavsiye ederim çok rahat ettim o dönem hala gidiyorum