İşini düzgün yapmayan herkesten nefret ediyorum oğlum (6 buçuk aylık) bugün hapşırık burun akıntısı ve öksürüğü vardı ilerlemesin diye aile hekimine götürdümm bana grip dedi hem kurum karşılamadığı ilaçları yazmış bi grip için ( sırf o ilaç şirketleriyle anlaşmalı oldukları için para kazanmak için ) hem de verdiği ilaç 6 yaş üstü için eczacıda öle dedi içinde de öle yazıyo uzaktı oğlum ağlıyodu geri dönüp ilacı da değiştirtemedim ilacı da boşuna almış oldum o doktora ve ölelerne kul hakkımı helal etmiyorum yarın tekrar özele götürecem ... Bu arada verdiği ilaç peditus bebeğine veren kullanan varmı hiç??