Irmak21 kolik dediler sizede kesin değilmi
bende çok dolaştım doktor doktor 5.ay10 günlük şuan hala gün içinde aynı ağlar sızlar memnun olmaz ama hafifleme var geçenlerde görmüştüm çocuk açlıktan yada acıdan değil çişi geldiği içinde ıyanıp ağlayabiliyomuş ben çok şaşırmıştım belkide öyledir bilinmez allah yardımcınız olsun hayırlı sahurlar🌺