Merhaba kızlar oğlumu Eylül ayında kreşe başlatmayı düşünüyorum yarın gün en azından ama kocaeli körfez yarımcada oturupta çocuklarını kreşe yollayan annemler varmı acaba aramızda hangi kreşe yolluyorsunuz memnun musunuz yAda memnun kalmadığınız bir kreş oldumu yarımca küçük biryer anca kreş konusunda seçenek çok fazla 🙄