Bebeğim 39 günlük, 3 gün hastanede serum tedavisi,10gün antibiyotik tedavisi aldık ve kültür spnuçlarımmız hala aynı, ıslak mendil kullanmıyorum altını yarım saatte bir değiştiriyorum ama geçiremedim. Siz neler yaptınız,Nası başa çıktınız bu enfeksiyonla?